Tlačové správy

Dnes je najdepresívnejší deň v roku: Poradíme vám, ako byť v pohode

Modrý pondelok je všade vo svete známy ako najdepresívnejší deň v roku. Dôvodov, že dnešok má nie príliš vábny prívlastok, je niekoľko. Od peňazí až po počasie.

Ilustračný obrázok k článku Dnes je najdepresívnejší deň v roku: Poradíme vám, ako byť v pohode
Zdroj: 365.bank

Modrý pondelok vychádza vždy na tretí pondelok v mesiaci január, čo tentoraz pripadlo na dnes, 21.1. Pondelky ale všeobecne nebývajú práve najobľúbenejšie dni v týždni. A keď sa k tomu navyše pridá fakt, že už máme po vianočných sviatkoch, naša peňaženka po nich dostala zabrať, vonku je ešte stále zima a skoro sa stmieva, nečudo, že tu máme „papierovo“ najdepresívnejší deň roka.

Úlohu v ňom zohráva aj faktor peňazí. Konkrétne, všetky naše výdavky spojené s Vianocami alebo dlhy, ktoré ešte musíme zaplatiť v súvislosti s nimi. Ak sú naše finančné rezervy po Vianociach vyčerpané, je ideálny čas začať ich opäť postupne a bezbolestne napĺňať.

„V súčasnosti môžeme popri klasických sporeniach, ktoré si však vyžadujú väčšiu disciplínu, sporiť aj jednoduchšie. Napríklad tak, že si dáme automaticky zaokrúhľovať naše platby kartou a centový či eurový rozdiel, ktorý takto vznikne nám bude banka odkladať bokom. Takto na konci mesiaca zistíme, že máme odložených aj niekoľko desiatok eur k dobru,“ hovorí Linda Gáliková, PR manažérka 365.bank.

Dostať sa do pohody môžeme rôznymi spôsobmi a tie najúčinnejšie často bývajú zadarmo, takže nezaťažíme svoju bankovú appku dodatočnými výdavkami. Môžeme napríklad navštíviť priateľov, ktorých sme medzi sviatkami nestihli, studené počasie si kompenzujeme teplým kúpeľom a dlhé zimné večery si skrátime obľúbenou knižkou, či dobrým filmom. Takto strávený pondelok 21. januára môže veľmi ľahko získať prívlastok pohodový.

O 365 bank:
Sme banka pre dnešných ľudí. Veríme, že súčasné technológie nám umožňujú byť pre klienta naozaj užitočnými. Stačí len zapnúť si smartfón. Preto na Slovensko prinášame bankovníctvo, ktoré je postavené na princípe „mobile first“. V centre všetkého, čo robíme, je klient. Bankovníctvo budujeme tak, aby bolo preňho jednoduché, príjemné na používanie a inteligentné. Našou ambíciou je byť takou bankou, ktorú budete chcieť používať každý deň. Viac na www.365.bank

(PR) – Za obsah a fotografie zodpovedá objednávateľ tejto správy

Zdroj: 365.bank

Rýchle správy

Najčítanejšie