Tlačové správy

Podnikatelia, chcete získať zákazníkov? Zapojte sa do celoslovenskej akcie ako Peter z Bratislavy

Jedinečná príležitosť pre všetkých podnikateľov! Aj tento rok sa môžu zapojiť do celoslovenskej akcie a pritiahnuť pozornosť svojich stálych, ale aj úplne nových zákazníkov. Robí tak aj Peter Terneny z Bratislavy, ktorý podniká v oblasti reštauračných služieb.

Ilustračný obrázok k článku Podnikatelia, chcete získať zákazníkov? Zapojte sa do celoslovenskej akcie ako Peter z Bratislavy
Zdroj: METRO

Druhý októbrový utorok, 9. októbra, sa už po tretíkrát uskutoční Deň súkromného podnikania. Ak si podnikatelia na tento deň pripravia špeciálnu ponuku pre ľudí a prihlásia ju na webovej stránke www.denpodnikania.sk, veľkoobchod METRO ich spolu s ostatnými spropaguje, čo im v biznise môže veľmi pomôcť.

Okrem toho, ak sa poponáhľajú a prihlásia ponuku do konca augusta, môžu získať reklamu v médiách navyše len pre seba.

Zapoja sa aj reštaurácie

Zapojiť sa chystá napríklad aj Fit restaurant, ktorá sídli v bratislavskom nákupnom centre Polus. Jej spolumajiteľ Peter Terneny pripravil špeciálnu ponuku aj vlani, na Deň súkromného podnikania dostali zákazníci k obedovému menu nápoj v hodnote jedného eura podľa vlastného výberu zdarma.

Tento rok asi urobíme niečo podobné. Tým, že sa u nás premelie cez obed približne 500 ľudí, vymyslíme asi niečo jednoduché,“ vra­ví.

Zdroj: YouTube.com

Terneny začal s reštauráciami v roku 2008, kedy odkúpil klasickú fast food prevádzku v obchodnom centre. V tom čase vykazovala straty, no podarilo sa ju naštartovať a zdvojnásobiť tržby. Ternenymu v nej pomáhal švagor, s ktorým robili kuchárov, a ich dve manželky, ktoré boli za pokladňou.

Ich ambície však boli vyššie – chceli priniesť vlastný koncept, zdravý ekvivalent fast foodu. „A to sa nám aj podarilo. Vybudovali sme rodinný priestor na každodenné stravovanie.“ Dnes v podniku všetci členovia rodiny zastupujú riadiace funkcie.

Okrem bežných jedál ponúkajú zákazníkom napríklad fit menu, kde sa kombinujú rôzne mäsá s bulgurom, kuskusom či pohánkou. Skúšajú používať aj menej tradičné prísady. „Pracujeme na sebe každý deň. Navštevujeme rôzne semináre, prednášky, inšpiráciu čerpáme aj na dovolenkách,“ dopĺňa Terneny.

Zdroj: METRO

Najrýchlejší získajú bonus

Do Dňa súkromného podnikania sa môže zapojiť každý podnikateľ, bez ohľadu na miesto či odvetvie, v ktorom podniká. Stačí, ak sa zaregistruje na stránke www.denpodnikania.sk so svojou ponukou. Môže to byť zľava, darček či služba navyše.

Všetky ponuky sa na stránke zobrazia v prehľadnej mape, a tak budú zákazníci vedieť, ktorá prevádzka im čo ponúka. Veľkoobchod METRO, ktorý celú akciu organizuje, ju podporí aj veľkou mediálnou kampaňou v celoslovenských a regionálnych médiách.

Podnikatelia sa môžu zaregistrovať do 9. októbra, no tí, ktorí sa poponáhľajú a urobia to do konca augusta, môžu vyhrať mediálnu podporu navyše. METRO vyberie 80 podnikateľov – 10 v každom kraji a konkrétne ich ponuky navyše zviditeľní.

Podnikatelia, neváhajte sa prihlásiť a zapojiť do akcie Deň súkromného podnikania už dnes!

(PR) – Za obsah a fotografie zodpovedá objednávateľ tejto správy

Zdroj: METRO
Zdroj: METRO
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM